25 Things That Rich And Poor People Use Completely Differently

25 Things That Rich And Poor People Use Completely Differently


– It shouldn’t be that hard
to think of differences between rich people and poor people. These days you can barely turn on the TV, or check the news without
hearing about inequality. It’s a serious issue no doubt, and it has the potential to
turn our society on it’s head, if it’s not addressed. However today, we’re gonna be doing something else. In a rather, lighthearted way, we’re gonna take a look at
the things that rich people and poor people actually have in common. Okay not, entirely in common, but, while both groups use these
things in one way or another, they typically use them
completely differently. Before I continue, one thing to note, is that this list is going
to add a bit of humor to a, normally quite heavy topic. That was intentional on our behalf. We believe that even good
humor and good nature jokes can be used to invoke critical thinking about the way that the
world is structured, and the things going on around us. Well, at least that’s what we, hope, we can do, with this list. I’m Michael with this 20 eh
(laughing) – [Tristan] List 28! Continue! – (laughing) I I went to ado, I went to say ado. I’m Mike with List 25, and without further ado, these are 25 things that
rich and poor people use completely differently. (upbeat music) 25. Loans. – Rich people use them to make money, from interest. – Poor people use them to pay their bills. – We didn’t discuss how
we were gonna do this but – I thought you said you
were taking the rich? – Yeah I am taking the rich – So that would mean I take the poor.
– I’m taking the rich! Yeah I – Where are you taking them? – I don’t know somewhere probably nice. – Oh that’s fan you no, you take em somewhere terrible, so they, can learn, and then maybe have some sort of humility. – I’m pretty sure that rich people can still eat Wendy’s. – No, I meant like somewhere crappy crappy, like, – Popeye’s. – the underside of a dock. – Popeye’s is terrible. (coughing) I haven’t had Popeye’s in a while. – Cause it’s terrible. – This video is brought
to you by Popeye’s. – It’s terrible. (laughing) – 24. Thrift stores! Poor people buy clothes there. – Rich college kids buy costumes there. – It is a good place for costumes. – Yeah, you can also flip things. – Wait what? Oh! – Yeah.
– I thought you meant go in, and, – No buy something,
– Well don’t do that. – buy something cheap at a thrift store and then sell it for a higher price. – That’s terrible. – Nah it’s, it’s capitalism.
– You! Oh boy! 23. The emergency room. – Rich people go there for
unexpected medical events that need immediate attention. – Poor people go there when
their medical condition can’t be ignored any longer. – Feel like this one has
some flexibility on it. – We gotta change it though. – Yeah. – Our health system sucks. 22. Hobbies. Poor people use them to pass
time between shifts at work. – Rich people use them to
pass time instead of work. It’s true! – Yeah. I don’t, yeah! There’s nothing to say on that one. – Not really. (laughs) – Nope. So anyway. – Other people are doing
the work while they’re they’re doing their hobbies. But some people’s hobbies is making money. So. – That’s not a literal hobby. – It is. It can be fun.
– Well kinda, but that’s still, that’s still work. – It’s the thrill of the game. – 21. Rental properties. Poor people rent them. – Rich people make money off of them. – Yeah. – Real estate. – Not for the poor? – Always inventst in property. – Always inventst in property. – Invesnt in property.
– Tristan for 2019. 20. Candles. – Rich people use them for decoration. – Poor people use them for light. – I could probably think of
some time where rich people have used them for light. – Hurricanes. – Yeah. – Fancy dinners. – Mhm. Fancy dinners in a hurricane. (laughing) – 19. Dumpsters. – The rich put it. – The poor take it out. Sometimes they sleep in them. – True! – From experience. – Right. (chuckling) – That one was a little dumb. – I almost died! – Right. – Did I tell you? I didn’t tell you guys. So when I was homeless
I slept in a dumpster. And uh, there were two dumpsters. One was cardboard only, and one was uh, like food and trash. So I didn’t that one was
gross I didn’t do it. I slept in the cardboard one only. – Nice.
– And, – You’re not made of cardboard! – I know! Shh! – That was dumb too. – And so I woke up to being lifted, so I popped up, so if I didn’t wake up, I would’ve been dumped and crushed. I was very close to dying. – Lot of people have
been dumped before bud. – Rich (laughing) 18. – [Mike And Tristan] ATM’s! – Rich people use them to
get out a little extra cash. – Poor people take out
lots of cash at once to avoid having to pay multiple fees. – I don’t really like ATM’s. – Atums? – I don’t know why I don’t like ATM’s. – What?
– I guess, I don’t know why I don’t like ATM’s. – They’re easy ways to get your cash out if you need it.
– I know! So why don’t I like ATM’s? – You’re weird. – I’m weird. – Why don’t you like ATM’s? – I’m trying to figure that out! I don’t like ATM’s! – Do you like ATM’s? Let us know in the comments below or,
– Don’t! – That’ll be a boring conversation! – Or are you Tristan? – I’m gonna comment below. – Are you Tristan? Let us know in the comments below. – Now we’re gonna attract Tristans, no one wants to attract Tristans, (laughing)
Tristans are terrible! 17. Mobile homes. – Rich people use them as vacation homes. – Poor people use them
as permanent housing. – That’s not true, I mean there are plenty
of middle class people that use mobile homes. – True. – For vacation homes. – Oh. If you get the chance (clearing throat) maybe after this video? After you’re done going
down the rabbit hole that is List 25 videos. – Cause everybody does that. – Everyone does that. Check out the uh, Last Week Tonight with John Oliver, he just did one on, I believe it was last week, at the, time of this filming. He did it in a really
good one on mobile homes. – Hmm. – It was really good. 16. Ski masks! – I’m afraid where this is gonna go! – Oh it’s going exactly
where you think it’s going. – Rich people use them for skiing. – Poor people use them for, well, you know. As a note uh, seriously, who uses ski masks for actual skiing? We neither seek to
justify nor defend that. It’s worth noting however
that while poor people tend to commit crimes for, which a ski mask could be relevant, rich people tend to
commit white collar crimes for which they are, rarely – Prosecuted I think. Yeah!
– prosecuted. – Which one is worse? We’ll let you decide that! Let us know in the comments below. Wow we’re gonna have a
lot of comments today. – We are from Tristans, and from, oh god so many Tristans. 15. Military service. Poor kids join to stay out of poverty. – Rich kids join out of tradition. – Yeah? – I don’t know. – That one’s pretty accurate. – You say as if like
I’m the expert on this, I’m just reading what’s
on the teleprompter. – I don’t know if you’d be
allowed in the military. – I’m not allowed in the military. – I’m not either. – Yeah, for one I am flat footed. – Uh, are you? – Yes. – Gross. – And two, my Chiari malformation will not allow it.
– That’s why I thought. – Yeah. Actually I don’t, does flat footing even like, make you ineligible to be in the military? – I can’t cause of the Psoriasis. – That’s all I was told. – The Psoriasis uh, I can’t get all the vaccinations and if you can’t get all the vaccinations you can’t be deployed. – Huh.
– So. – [Mike And Tristan] But! – On a good note, – You win this time terrorists, Mike with List 25 won’t
be coming after you (laughing)
any time soon! – Well not, not through the military, I’ll just, I’ll go over there and like, you know, go rogue like James Bond. – Knock knock. BAM! You guys ready to learn some lists? – Here’s 25 ways we gonna
punch you in the face! 14. Outdoor showers. Either you’re a hillbilly, – That’s offensive. Or you’re just rinsing off
next to your pool house. (laughing) – I showered outside uh, When I was – Hillbilly. – No! – It I was camping. I was in the desert for several weeks. How else are you gonna do it? 13. Restaurants. – There you go. Rich people use them as an
opportunity to do something. To experience new tastes! – Poor people use them to get full. – You know, I’m pretty sure rich people
do it for the same reasoning. (laughing) – Maybe! – Pretty sure rich
people go to restaurants – Maybe they don’t get full
– so that they can eat and feel full. – Sort of, but, you know, maybe not to the point of bursting. – I have known several rich people, and they have gone to restaurants for the purp
– Brag why don’t you? – And they have gone to
restaurants with the intention of getting full. – Name dropper. 12. Clean water. – Oh boy. Rich people use it to flush their toilets. – Poor people drink every last bit. – Guess what?
(laughing) Rich people also drink clean water. – Look, we didn’t say it was a – I didn’t think that we
were gonna be offending rich people. – It’s not a serious, it’s not a serious list. 11. Dogs. – Rich people use them
to win competitions. – Poor people use them to
protect their house at night. This one I will say they both probably do, cause rich people want
all their stuff protected. – Yes. – Yeah. – And they both probably
– And, – love their dogs. – Yeah, dogs are great. 10. Poor people’s time. – Rich people use it to make money, employing. – Poor people use it to pay their bills, working. – In case you didn’t figure that out. Time is the most valuable
thing in the world guys, it’s the one irreplaceable thing. Money is infinite. – Well I mean there’s the Hope Diamond, that’s pretty irreplaceable. – Mkay just, (laughing)
no. Okay. – Nine. Bicycles. – Rich people use them to stay fit, and save the environment! – Poor people use them to get to work. – Apparently the poor people don’t care about the environment. – Well no no no, I think what they’re saying is, it’s a choice. For rich people. In this context! I’m not saying, this is not, we didn’t write this! – Right! – But I’m saying in this, joking manner? Um, I think what they’re saying is like, rich people are like, I can take my seven Mercedes’s to work, I don’t know how, or I’m gonna ride my bike
– you can pull em on your bike! – Whereas the poor people are like, I only have my bike! This is how I’m doin it! Not that they hate the environment. – Or you’re a student. – There’s probably both
rich and poor people who hate the environment. – That’s true! (laughing) – Eight. Vacation time. – Rich people use it to
go on awesome adventures. – Poor people use it to fix their car. Or their bicycle. – Or their marriages. What? – Only poor people have
terrible marriages? – Yeah because only poor people don’t care about the environment. – I said,
– No we’re way past, – I I fixed that! – Doesn’t matter. There were plenty that
you didn’t fix earlier. – That’s pathetic. I, we fixed it in the intro, this is all lighthearted. Seven. Space. – As in room. Rich people use it to show status. – Poor people use it to keep their things. – Rich people just go into space. (laughing) – Not yet, they’re going to. (coughing)
– Those vacations you were talking about? Space! – Oh! Spacecations. – There ya go. Spacecations. I had the space room in Nintendogs. – See that, Oh! I never got that one. – Yeah because I, used a cheat code. – Ah! – I’m not gonna spend a hundred thous, or raise a hundred thousand
dollars in Nintendogs! – Six. – Old cars. – Old cars. – Rich people use them as luxury items. – Poor people, just use them. – I’ll give this one. I’ll give the list this one. – Yeah. – That’s fine. – Five. Pool tables. – Rich people use them for decoration. – Poor people actually use them. Usually in the garage. – Okay again, – Garre garrege. – I’m pretty sure I have
seen rich people play pool before. – Yeah, but it is a lot of, have you been to people’s
houses where you’re like, oh you have a pool table! I never use it. Oh! Okay. – Oh my god. – Yeah.
– Yeah now that you’re thinking of it. – Mhm, mhm. Yeah. – I always try to use it at their houses.
– I mean we’ve played pool at a rich person’s house. – Yeah, but did they? (laughing) Four. Money. – Rich people use money
to make more money! Woo! Investin! – Poor people, use money to not die. – That was worth the wait. – Three. Canned food. – Rich people buy caviar
for their yacht party. – While poor people buy tuna for dinner. Again. – I don’t like caviar. – I don’t like tuna. Two. Gravel driveways. – Rich people have them because
they match their estate. – Poor people have them because, that’s all they could afford. – I’ve never even heard of this one. – One. Votes. – Oh this is gonna go over
(laughing) fantastic. Rich people, receive them. – While poor people, give them – Actually that wasn’t as
bad as I thought it would be. – No. – But you guys in the comment section, will make it worse. – What? – Yeah. – That’s presumptuous about our, lovely lovely audience. (laughing) Hi. (sighing) – Ow, those lights are bright! I looked directly into them. You shouldn’t do that. Cause I’m poor. – What?! Those would be candles if you were poor. – Oh! True! Alright! – We already talked about this. – Well this, this is how Trist
– So! – follows a part. – What’s your annual income? Let us know in (laughing) don’t. Don’t do that. – No don’t. – Oh man. I have nothing to say about this one. I think it was lighthearted, again, it was all meant as kind of, not as a joke. I feel like that makes it worse. But it was meant in a lighthearted way. We’re not, this was, don’t take this one too seriously. – If you’re interested
in more stuff like this, I recommend the book Rich Dad Poor Dad. – Hmm! – It’s a fantastic read. – I haven’t read it so, – It’s pretty good,
– I can’t brag about it. – It’s really interesting. What do I have in my backpack right now? (synthesizing music) – Well, thank you for joining us at, Book Time with Tristan. Or, – It’s the Millionaire Fastlane! – Weekly Book Club. It’s also an interesting read. – I hate this book club. – This book club is fine. – I haven’t even read it. – Huh? – But as Peter Griffin says, he also books can be used as a hat. – This has been Book Club
with Mike and Tristan. (laughing) Like comment share and subscribe. What’s your favorite financial book? (laughing) – Uh none? – Oh boy! (book slamming shut) (upbeat drums) – [Mike] Enjoying our lists? Be sure to click that subscribe
button on the bottom right, and the notification bell, so you don’t miss out on new ones every Monday through Friday. Share them with friends and, help us consistently conciliate curiosity. And, if you want even more lists, check out these videos here, or just head to our website at list twenty five dot com. (upbeat music)

100 Comments

  1. Brian Smith says:

    U. Guys make a cute couple

  2. Paul Davis Jr. says:

    Rich people use vacations to have an adventure. Poor people use vacations to avoid work.

  3. Terry Moore says:

    Tristan you’re awesome!

  4. Lisa Dooley says:

    21 location location location

  5. Lisa Dooley says:

    If I had the money I would buy a solid gold car with rubies and sapphires I would have a stick shift with a huge diamond and my defense for this car an electric system that would electrocute anyone who come too close to my car and I would make sure that my device would know the difference between people and animals so that animals would not get hurt

  6. Magda Torruellas says:

    I love these two silly buffoons…absolutely adorable.

  7. Michael Clark says:

    Votes….rich people BUY them…poor people SELL them

  8. SuperMissblueeyes says:

    The sister of one of my ex-boyfriends used to work for a posh UK supermarket called Waitrose. They lived in Buckinghamshire, one of the poshest parts of the UK. There was a Shaik there who would come over to his home there every summer (from somewhere abroad) & order enough spring water from Waitrose to fill his swimming pool! That guy has far too much money for his own good!
    Also, we're about to move house to a house that my Aunt & cousin own & will be renting to us. We are considered middle class & at the moment, so are my Aunt & cousin. They're starting a company to let houses to people. They only have a few houses at the moment, but will be rich at some point in the not too distant future.

  9. Alberto Giraldo says:

    Fucking boring…get a job!!

  10. Mary Herbert Daly says:

    Too much chatter. Just give the Info.

  11. rickau says:

    Damn, you boys really opened Pandora's Box with this one 🤣

  12. Andii Whisper says:

    I had to give you guys a like STRICTLY for "Fancy dinners in a hurricane"

  13. Assaad Asad says:

    The less you guys talk the better it is .. sorry and thanks

  14. Rebeccah Reedy says:

    Tristan, I have a Chiari Malformation too. I had surgery for it two months ago. So cool to see someone else who has it!

  15. Arthur Wozniak jr says:

    I was homeless to for 2 yrs it suck

  16. Emile Salfai says:

    I also don’t like ATMs because until recently I was a teller and the machines can never take our jobs!

  17. Tiffany Manning says:

    poor people play pool. Rich people play billiards.

  18. CHRISTOPHER THORNTON says:

    Lol you guys are great! Lol tristan was like oh what book am i reading now! Lol

  19. Catherine Klein says:

    List twenty eh

  20. Jewel M says:

    Popeye's Chicken is 5 star compared to Church's Chicken!

  21. Tammy Berry says:

    To Rich people it's Billiards 🎱 not Pool..

  22. Jadebrooklyn says:

    ATMs. Paying someone else so I can have my own money. Yep.

  23. Aleribabe says:

    You sound like the guy from seriously strange.

  24. Its Us says:

    If rich people can't eat Wendy's, I'm not sure I wanna be rich.

  25. Its Us says:

    The military wouldn't want me either, I'm very nearsighted and have IBS, so I'm liable to need the latrine suddenly but not be able to find it.

  26. Dustin F says:

    I guess i'm rich?🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

  27. Twin907 says:

    I don't like the ATM either. I will use them but dislike that I am putting my trust in a computer & it's just more tech taking work..(I know that a new job is created for the care of that machine, blah blah blah)

  28. Twin907 says:

    It's fun watching the 2 of you together on screen. You guys are funny.

  29. Lexie Ruble says:

    i have chiari too. i feel less alone finding out that a lot of people have it.

  30. Daniel Tyce says:

    Tristan I adore you. You are so awesome. Gorgeous, funny, and witty.

  31. Ellen Rice says:

    Yeah, you probably offended a few people but the whole thing was pretty cute 🙂

  32. sirachxi says:

    I work in an Emergency Room in a state that Medicaid pays for unlimited ER visits. some of those on Medicaid come here for reasons so minor, most people would not even go to an Urgent Care for.

    I did find most of this funny but it nice that yall did touch on the idea of how difference classes "could" see things different.

  33. The Real Patch says:

    I used to be homeless and that's real shit

  34. Renee Sapin-Beuch says:

    These two dudes remind me of "Bert & Ernie" from sesame Street 🤔

  35. Renee Sapin-Beuch says:

    "Refrigerator"
    💰= Empty 👍
    🛒=Empty 👎

    💰=Full 👎
    🛒=Full 👍

  36. Amanda Morris says:

    All the rich people can go to mars lol

  37. Sara Strong says:

    love the "book club" :+)

  38. Tina Keller says:

    luv u guys BUT the extreme banter detracts from the purpose of the video. just sayin

  39. Delta 3519 says:

    I don't like ATMs ether

  40. tomg cooktown says:

    Idea for a list, guys: The things that rich people get free. Good seats/tables, stuff like that, while 'real' people have to pay heavy for the same or far less. You can make it a 'list 28' if you want. TgT

  41. Jennifer Thurston says:

    I can't afford a mobile home. At least not until I win the lottery!

  42. Bill Whalen says:

    I’m Tristen and so’s my wife! (Monty Python reference!) 😝

  43. Georgina Georgiou says:

    Mike you’re so lovely. I am so sorry to hear you were homeless. God bless xxx

  44. krazy stupid dumb ass CUNT says:

    If there r any more 25 list w/both of them plz let me know cus

    🤯 WOW u too r so so so fucking awesome, the 2 🗣🗣of u should always do the list 📋📝together👥 cus u guys have amazing chemistry!! 👬🏻?? So This is the only one that I have seen with the two of u together and it was just great 😁😂🤣😊😋😘😙☺🤗🤩😋🤔😏😛🤑🤯😱🤪🧐

    &…….
    ………………….

    FUCK YA THAT PETER GRIFFIN REFFERENCE WAS THE ICING ON THE CAKE🎂🍰

    Will U guys PLZ PLZ PLZ DO MORE VIDEOS TOGETHER😘👄💋 [email protected]

  45. Mishel H says:

    Rich People talk sh*t about Poor People, Poor People give them (Good) Reason; Rich People flaunt their sh*t, Poor People aren't as dumb as you think; Mike, I'm glad you're no longer homeless and are doing well; Tristan, Popeyes isn't terrible, dude, it's just Nasty! Thanks for the comedic list 😉

  46. Elizabeth Brewster-Rutherford says:

    You two are so cute together, really enjoy your interactions.

  47. Alyssa Morgan says:

    Dude, Popeyes is actually better than KFC.

  48. Donna Mallory says:

    Once upon a time I had everything I could possibly want, or need. Big house, gold card, trips, condos on the beach, and Sunday brunch with bottomless champagne. Well, I don't have those luxuries now, but that's o.k. Through the years I've learned that getting what you want, all the time, isn't that great. I have it, now what? Next! This is just alittle something I use to say, "Sometimes it's best to leave behind the glass, because you will never want, love or appreciate it more then you do right now." Funny thing,. I would spend hours picking out the most fabulous shoes I could find, make the purchase, wear them out, but if I didn't get a compliment or something, I would get really pissed. So I stopped buying shoes, (Really expensive that is) I'm not poor, I just don't need a whole lot of worthless stuff to justify who I am. Gotta go check out a truck. Live long and prosper.

  49. all the blue lights says:

    Hey you forgot, pool tables are also used for bashing in heads 😂😂 when you know the winner cheated

  50. Shannon Worland says:

    😂😂😂😂😂

  51. Charee Hatch says:

    This video could have been written better. I was a Nanny or years. This video hard no idea about the well off.

  52. Lauren T says:

    Ok, I'm a confused Brit! Do Americans get charges for using ATMs? Why would you take out all your money in one go to avoid charges??

  53. Séan P says:

    Pure shite this.

  54. Liana Chisholm says:

    Sorry mike I was homeless too I slept behind a church and I was pregnant

  55. Bella-Donna Garrett says:

    I hate a.t.m.'s – that withdrawl fee from then + the bank
    It's like $5 each use(despite convience)!

  56. Bella-Donna Garrett says:

    My dad + gramdpa….served

    My 2 year old son will too….one day!

  57. Bella-Donna Garrett says:

    ❤DOGS

  58. Bill W says:

    rich kids have bone spurs

  59. MeMoe Naegeli says:

    eh watch about the thrift stores good or bad MONEY for who
    ACTS OF KINDNESS now theres a good topic eh CANADA 2019 -10
    ps. I Suggest not to compare previous personal situations

  60. Steve Bullock says:

    I don't like ATMs.

  61. Dee Jay says:

    Rats…. Rich people use them to feed their exotic pets. Poor people use them to……….

  62. Trudy Conway says:

    Another way to save on ATM fees is to get select the extra cash option at checkout. When I grocery shop, I make sure to choose this option so I have cash on hand for other things later.

  63. Yvonne Bales says:

    I didn’t,have a rich dad …mine didn’t go to work…and they should be ban…

  64. Hillers62 says:

    My favorite List 25 is when Tristan joins in…they are like Abbot and Costello or Laurel and Hardy…

  65. Agent 009.75 says:

    I too have been homeless, more than once, it sucks, good to see you are doing better. There is a label that says do not occupy the dumpster, for that very reason. With all of that being said I was smoking behind the dumpster at work one day because it was raining, so I opened it and used the lid as an umbrella, the trck came to pick it up and when they put the forks in, it moved and almost crushed me between it and a wall.

  66. Agent 009.75 says:

    Do you not like them because of germs or maybe afraid of being robbed, you seem like a target for criminals.

  67. Agent 009.75 says:

    Rich people spend $100 dollars or more for one plate of almost nothing at restaurants, poor people feed their family for $20 dollars at k.f.c or $10 at little Caesars

  68. Jenna Nadebaum says:

    I like ATMs they're convenient

  69. Matthew Bigelow says:

    Number 23 is the perfect argument in favor of universal health care.

  70. Matthew Bigelow says:

    10:28 "Only poor people have terrible marriages?"
    The fact that you posed that question and had that discussion is ironic, because rich people's marriages are statistically more likely to fail:
    https://www.theatlantic.com/health/archive/2014/10/the-divorce-proof-marriage/381401/

  71. Christopher Watkins says:

    And the stand up comedian I must give you a small bit of advice never apologize especially before you do anything the only time you need to apologize if when you make one of those really bad errors that you know you got to apologize but other than that just do it

  72. Christopher Watkins says:

    how about you don't like ATMs because you're like the human touch a real human teller giving you cash and counting it in front of you

  73. Christopher Watkins says:

    I was middle class I joined the military because of tradition and it's not be in poverty

  74. Christopher Watkins says:

    I personally really hate and distrust the ionosphere.

  75. Christopher Watkins says:

    Congratulations spacecation I'm going to start seeing that you coined that word. I've done two Republcrats an Chrhanquadon. , which the first one is republics and Democrats two sides of the same coin and Chronicle. It's Christmas Hanukkah Kwanzaa and Ramadan

  76. Edie Babe says:

    I believe the term you were looking for is “tongue in cheek”

  77. Fleur Robert says:

    Poverty is a state of mind as much as physical assets or lack thereof. Most people I've met who are homeless would really prefer somewhere to call home, no matter the size of the dwelling. As Bill Gates discovered, wealth can be measured in terms of generosity of spirit.

    As others have mentioned, I very much appreciate your honesty in sharing Michael.

    Time, 24 hours a day, is one of the few aspects of life which is metered without regard to anything – that is, totally without bias – to everyone and all life forms on this planet Earth.

    Respecting our environment ought to be something in every person's awareness, as we (as a collective) foul our nest daily.

  78. Dan Dutre says:

    I work for beer and pizza. Mike for president and Tristan for vp. Lol

  79. doug wilder says:

    Am I the only one who likes Mike even more now knowing he was once homeless?

  80. Peter B says:

    Wow, this one sucked. Had to click ahead 10 times, then just gave up by 20… Go back to quick summaries. Skip this unfunny banter.

  81. Bob Ohare says:

    I think this video really sucked

  82. Ashley Fox says:

    Y'all made me snort I laughed so hard!

  83. Dorine Lanni says:

    I love Tristan – I swear I could hear his brain rebooting after a few of Mike's zingers!

  84. Austin White says:

    YOU GUYS ROCK. LOOOVE UR CHANNEL.

  85. norma laird says:

    Reality shows – poor people go on them to try to get famous and never have to work again, rich people use them to show us how 'great' their lives are and why they won't ever have to work! xxx

  86. Lola Campbell says:

    You two are nuts haha like Abbot and Costello meets Sheldon Cooper from big bang theory mike your cool but is tristian always such a spazz?? he's funny but too much like Sheldon meets beavis but with brains lol but this was funny

  87. Ada Fitch says:

    I am one of those poor people who you are talking about. Even I know that this is bullshit. In most cases, rich people got rich by providing not only a product or service that generally even poor people benefit from as well as providing jobs. Most people are poor because of poor choices. And actually I shouldn't consider myself poor, because your wealth is whatever skills and abilities that may be valuable to others. It is government controlled centralized currency and other laws intervening in business that controls our wealth. It is forcing us into the money system and limiting regulations that keep us from easily marketing our skills.

  88. Ada Fitch says:

    Also, there is nothing light-hearted about this. I would live outside the system if I could. The problem is not all rich people, it is government controlled by the super-elite rich, not all rich.

  89. Carol Paupst says:

    Hungry & cant afford medicine
    Laugh riot

  90. Dominique Valstar says:

    Mike I'm wondering which vaccinations you can't get because of psoriasis. I have 3 types (hair, the flaky kind all over and the pus one on the hands/feet) and I had all my vaccines growing upincluding hepatitis A B and C (we had a C outbreak, went to Egypt so A and B because of microbiology studies).

  91. Dyan Eula Lyn Castillo says:

    I am very proud of you, Tristan! I remember some years back you said that you are incapable of growing any facial hair… Now you did!!! 😀 wait… How young are you? (and how am I now? hahahah XD)

  92. skater bear says:

    This is lame I'm not either one but I can see it putting down the less fortunate

  93. Jere Lull says:

    On ATMs: when they first came out, I was relatively poor and didn't trust them though I was working as a computer programmer. A decade or 2 later, I almost never saw the inside of a bank, I used them so religiously. Incidentally, I was no longer quite so poor — though I still tried to minimize fees when using them.

  94. Boonsbikes13 says:

    My checkbook

  95. Loktout says:

    Ummm, rich people are rich cause they Work. At school and at their jobs. Many, many hours. And they don't waste their money, they save it.

  96. Sadie Lanah says:

    EAT THE RICH

  97. Jesse Fenwick says:

    Get rich books. Rich people write them. Poor people read them.

  98. Julia Naylor says:

    I am terribly middle class and I use secondhand shops for cheap accessories, ornament and books, never clothes.

  99. Julia Naylor says:

    UK ATMs are mostly free and there is currently a controversy over the loss of free ATMs in some places in our country.

  100. Julia Naylor says:

    Poor people go to the library and rich people never read theirs because they are collectable antiques, whereas those of us with in-between incomes, go to the library, read books that they bought in shops, online or as e-books and collect modern books.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *